De ce este important feedback-ul în organizarea de evenimente?

Cum știm dacă un eveniment s-a desfășurat cu succes și dacă a avut impactul scontat? Există lucruri pe care le-am fi putut face ca toți clienții, precum și participanții la evenimente, până la ultimul, să aibă o experiență pozitivă? Toți cei care au participat la eveniment au plecat simțind ceea ce ne-am propus să-i facem să simtă? Cum s-a desfășurat evenimentul, per total?

Feedback-ul participanților și invitaților după un eveniment este un instrument esențial pentru dezvoltarea oricărui viitor eveniment. Feedback-ul post-eveniment este la fel de important atât pentru invitați, cât și pentru organizator. De ce? Pentru că în acest mod, organizatorul va ști ce aspecte trebuie să îmbunătățească la următoarele evenimente, tocmai ca experiența participanților să fie una cât mai bună. În același timp, există și posibilitatea ca alte aspectele ale evenimentului să nu trebuiască schimbate, deoarece au contribuit la reușita acestuia. Oricare ar fi situația, feedback-ul oferă acea privire de ansamblu, care permite organizatorului să ia măsurile necesare, pentru a oferi invitaților ceea ce au nevoie.  

Feedback-ul post-eveniment este o chestiune subiectivă a experienței unui singur individ. În momentul în care acesta este colectat de la mai mulți participanți, devine mai valoros și mai util, deoarece pot exista anumite tipare sau tendințe care să se repete în răspunsuri, ceea ce atrage atenția asupra lucrurilor care au mers bine și acelora care au mers mai puțin bine. Feedback-ul servește drept dovadă socială, care are influențe la nivel psihologic. Oamenii sunt mai predispuși să facă ceva dacă și alții au făcut lucrul respectiv, mai ales dacă simt că persoana este similară cu ei. Deci, a avea feedback nu numai că va stârni interesul celorlalte persoane care își planifică un eveniment, ci va ajuta și la eliminarea îndoielilor cu privire la calitatea serviciilor organizatorului, la construirea încrederii în acesta și la motivarea staff-ului care a muncit la materializarea evenimentului.

A învăța cum să folosești feedback-ul colectat de la clienți este o abilitate fantastică pentru a putea planifica evenimente mai bune de fiecare dată. Examinarea răspunsurilor este la fel de crucială, pentru a vedea ceea ce a funcționat și ceea ce nu a funcțioant. Apoi, aceste informații pot fi utilizate pentru a implementa modificări în modul în care se desfășoară evenimentele următoare. 

Așadar, dacă ai organizat vreodată un eveniment la noi sau ai participat la unul, părerea ta ne-ar ajuta să învățăm din greșeli și să păstrăm practicile bune de până acum. Completează formularul de feedback aici!

Share!

Citește și